Zespół

Michał „Troll” Rokicki – pomysłodawca Gizarmy, główny projektant mechaniki gry, twórca autorskiej metody generacji map, stylu graficznego i większości grafiki, architekt oprogramowania, programista, lider zespołu, naczelny admin. W projekcie od samego początku 🙂

Szymon „Liosan” Kurek – analityk,  projektant rozgrywki, programista, koordynator zakresu i manager produktu, autor Gizarmo-pomocnika, twórca niektórych grafik i materiałów promocyjnych, prowadzący Twitter Gizarmy. W projekcie od listopada 2012.

Lidia „Hydro” Miler – projektant map,  twórca niektórych grafik i graficznych materiałów promocyjnych, redaktor Gizarmopedii, artykułu i niektórych tekstów informacyjnych, koordynator gizarmowego forum i wordpressa. W projekcie od listopada 2012.

Marcin „Kryzoo” Przeradzki – projektant ficzerów,  wizjoner, programista, twórca niektórych grafik, materiałów promocyjnych oraz tekstów, koordynator internacjonalizacji, prowadzący Fanpage Gizarmy. W projekcie od czerwca 2013.

Jakub „Khrone” Jafra – programista, zajmuje się ulepszeniami interfejsu, w projekcie od maja 2014. Moderator gizarmowego forum od września 2012.

Piotr „Jagiel” Jagielski – programista, w projekcie od czerwca 2014.

Bartek „Lethern” Kaliszewski – programista, zajmuje się internacjonalizacją Gizarmy, w projekcie od czerwca 2014.

Adam „Siemak” Zapaśnik – programista, w projekcie od sierpnia 2014.

Agnieszka Rokicka – doradca artystyczny, pomoc przy promocji Gizarmy, w projekcie od samego początku.

Kacper „Jawbone” Żuchowski – twórca elementów grafiki, w projekcie 2011 – 2012.

 

Czcionkę zastosowaną w grze stworzył Mike Demiurg . Dzięki !

Dziękujemy JMR za udostępnienie serwera dla Gizarmy 🙂

Bartek Wojtkiewicz zrobił instalkę Gizarmy na Mac OS  X- dziękujemy!

 

Ogromnie dziękujemy za pomoc wszystkim naszym Testerom – jesteście wspaniali!